پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261897
درآمد پايدار براي شهرداري با جذب سرمايه‌گذار
تاریخ انتشار : 1402/06/30 14:00:18
نمایش : 366
شهردار پردنجان گفت: با توجه به محدوديت‌هاي مالي دولت براي كمك به شهرداري‌ها، شهرداري‌ها بايد بيشتر از قبل در زمينه شناسايي درآمدهاي پايدار و جذب سرمايه‌گذار برنامه‌ريزي كنند.
امين رحيمي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: با ايجاد و تقويت زيرساخت‌هاي گردشگري علاوه بر كسب درآمد پايدار مي‌تواند به اشتغال‌زايي و رونق فضاي کسب‌وکار در شهر كمك كرد.
 
وي تصريح کرد: با توجه به محدوديت‌هاي مالي دولت براي كمك به شهرداري‌ها، شهرداري‌ها بايد بيشتر از قبل در زمينه شناسايي درآمدهاي پايدار و جذب سرمايه‌گذار برنامه‌ريزي كنند.
 
رحيمي بيان داشت: ايجاد مجتمع‌هاي رفاهي- اقامتي و بازارچه‌هاي محلي براي ارائه محصولات بومي و صنايع‌دستي، ايجاد بوم گردي، ايجاد جاده‌هاي سلامت باهدف ايجاد درآمد پايدار و اشتغال بايد مدنظر باشد.
 
شهردار پردنجان افزود: در اولين گام شهرداري پردنجان موفق به جذب سرمايه‌گذار در جهت ساخت مجتمع فرهنگي - گردشگري در محدوده شهر شده است.
 
رحيمي در پايان گفت: اميدواريم هر چه زودتر با اخذ کليه مجوزات عمليات عمراني آغاز و اين اقدام باعث رشد و توسعه صنعت گردشگري در شهر پردنجان گردد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html